Pamiętniki Wampirów: Pamiętniki Wampirów - moje wrażenia.

środa, 25 maja 2011

Pamiętniki Wampirów - moje wrażenia.

Witam wszystkich na moim nowym blogu. W całości poświęcam go wspaniałemu serialowi „Pamiętniki Wampirów” oraz książkom L. J. Smith pod tym samym tytułem. Chyba należy zacząć od tego, że od dłuższego czasu choruje na punkcie wampirów prawdopodobnie dlatego, że kilka lat temu miałam taki temat pracy maturalnej . O Pamiętnikach było wszędzie głośno więc w końcu przeczytałam recenzję i obejrzałam pierwszy odcinek. Muszę przyznać , że ten serial im się udał. W między czasie gdy oglądałam serial (czekałam na nowe odcinki) zaczęłam ściągać książki z netu i czytałam część po części . Z recenzji książek zadowolona nie byłam natomiast mile się rozczarowałam czytając je ;) . Podejrzewam, że wydam się wam stronnicza ale moim ulubieńcem jest Damon, dlatego najbardziej podoba mi się szósta część „Dusze cieni”. Żeby wszystko miało ręce i nogi chyba należy zacząć od podania na tym blogu kilku zdań o autorce i jej książkach,tak więc zapraszam. Lisa Jane (L. J. lub Ljane) Smith – amerykańska autorka tworząca powieści i opowiadania skierowane głównie do nastoletnich odbiorców. Do tej pory napisała dwie serie książkowe: liczący sobie już 9 tomów Świat Nocy (Night World) i siedmiotomowe Pamiętniki Wampirów (The Vampire Diaries) oraz trzy trylogie. Poza tym spod jej pióra wyszło kilka krótkich opowiadań. Oryginalna trylogia • Przebudzenie (The Awakening) • Walka (The Struggle) • Szał (The Fury) Czwarta część • Mrok (Dark Reunion) Nowa trylogia, Pamiętniki wampirów: Powrót • Powrót o zmierzchu oraz Uwięzieni (The Return: Nightfall; polski wydawca podzielił "Nightfall" na dwa osobne tomy) • Dusze cieni (The Return: Shadow Souls) • Północ (The Return: Midnight)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz